Συχνές ερωτήσεις …….

Ερωτήματα σχετικά  με τις εξετάσεις……..

Είμαι εκπαιδευτικός…………

Είμαι γονέας………..

Είμαι μαθητής………….

Γενικά  ερωτήματα………..

Ερωτήματα σχετικά  με τις εξετάσεις

  1. Πως εξετάζονται οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο λύκειο.
  2. Πως γίνεται η Εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις.(Άρθρο 35)
  3. Πως εξετάζονται οι μαθητές με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των ΕΠΑΛ ΕΠΑΣ στις ενδοσχολικές εξετάσεις ( προαγωγικές , πτυχιακές , απολυτήριες ) και στις ενδιάμεσες εξετάσεις κατά την διάρκεια των τετράμηνων.
  4. Πως εξετάζονται οι μαθητές με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των Ημερήσιων και Εσπερινών γυμνασίων
  5. Πως γίνεται η αξιολόγηση μαθητών με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε ΑΕΙ-ΤΕΙ
  6. Τι ισχύει για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες που θέλουν να ενταχθούν σε στρατιωτικές σχολές και ΑΕΙ.  Αρχείο1   Αρχείο 2  Αρχείο 3
  7. Πως εξετάζονται οι μαθητές με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για το κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας .
  8. Ποιοι μαθητές απαλλάσσονται από την ξένη γλώσσα και τα καλλιτεχνικά μαθήματα.
  9. Γ6/11586/28-1-2011/ Εξέταση των μαθητών με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή λόγω ενδοοικογενειακής βίας.
  10. Τι ισχύει για την αξιολόγηση των φοιτητών με δυσλεξία του ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ.

Είμαι εκπαιδευτικός

  1. Είμαι εκπαιδευτικός και έχω παιδί με διάγνωση ΔΕΠΥ στην τάξη μου . Σας παρακαλώ δώστε μου γενικές οδηγίες για την καλύτερη ψυχοπαιδαγωγική αντιμετώπιση του παιδιού .
  2. Είμαι εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και έχω στην τάξη μου μαθητή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες . Πως μπορώ να τον βοηθήσω ;
  3. Είμαι εκπαιδευτικός Α/βάθμιας εκπαίδευσης και έχω στην τάξη μου μαθητή με μαθησιακές ελλείψεις και δυσκολίες. Πως μπορώ να τον βοηθήσω ;
  4. Είμαι εκπαιδευτικός και έχω παιδί με προβλήματα όρασης στην τάξη . Πώς μπορώ να το βοηθήσω;
  5. Είμαι εκπαιδευτικός κι έχω στην τάξη μου κωφό/ή μαθητή/τρια . Πως μπορώ να τον / την βοηθήσω :
  6. Είμαι εκπαιδευτικός κι έχω στην τάξη μου    μαθητή/τρια  με μυική δυστροφία . Πως μπορώ να τον / την βοηθήσω :
  7. Είμαι εκπαιδευτικός και έχω μαθητές/τριες  με άγχος για την  σχολική διαδικασία μάθησης . Πείτε μου σας παρακαλώ πως  να τους χειριστώ .
  8. Είμαι εκπαιδευτικός και θέλω να μου υποδείξετε τρόπους για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της επιθετικότητας στην τάξη μου.
  9. Είμαι εκπαιδευτικός και θέλω να μου υποδείξετε τρόπους για την διαχείριση διαφόρων προβλημάτων που προκύπτουν στην σχολική τάξη κατά την διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας.  Αρχείο 1     Αρχείο 2       Αρχείο 3
  10. Είμαι εκπαιδευτικός-γονέας και έχω μαθητή /τρια – παιδί  με σύνδρομο ASPERGER  . Πείτε μου σας παρακαλώ πως  να το χειριστώ .
  11. Είμαι εκπαιδευτικός παιδιού που δέχεται εκφοβισμό από συμμαθητές στο σχολείο (Bulling). Παρακαλώ υποδείξτε μου τρόπους για την αντιμετώπιση του φαινομένου αυτού.
  12. Είμαι εκπαιδευτικός Α/θμιας εκπαίδευσης και έχω στην  τάξη μου μαθητή/τρια με αργούς ρυθμούς μάθησης (SLOW LEARNERS). Σας παρακαλώ δώστε μου οδηγίες προκειμένου να βοηθήσω τον/την μαθητή/τρια στις σχολικές του/της υποχρεώσεις.
  13. Είμαι εκπαιδευτικός κι έχω στην τάξη μου    μαθητή/τρια  που φορά ακουστικά  . Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί του ;
  14. Είμαι εκπαιδευτικός Α/θμιας εκπαίδευσης και έχω στην τάξη μου μαθητή/τρια με σύνδρομο DOWN. Σας παρακαλώ δώστε μου οδηγίες για τον παιδαγωγικό χειρισμό του/της μαθητή/τριας. Α' μέρος 441.doc   Β΄μέρος

  15. Πως βοηθώ ένα πρωτάκι στα πρώτα του βήματα στο σχολείο ;
  16. Είμαι εκπαιδευτικός κι έχω στην τάξη μου    μαθητή/τρια  που φορά ακουστικά  . Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί του ;
  17. Είμαι εκπαιδευτικός Α/θμιας εκπαίδευσης και έχω στην τάξη μου μαθητή/τρια με σύνδρομο WILLIAMSBEUREN. Σας παρακαλώ δώστε μου οδηγίες για τον παιδαγωγικό χειρισμό του/της μαθητή/τριας.
  18. Είμαι  εκπαιδευτικός Α/θμιας εκπαίδευσης και έχω στην τάξη μου μαθητή/τρια με επιλεκτική αλαλία. Σας παρακαλώ δώστε μου οδηγίες για τον παιδαγωγικό χειρισμό του/της μαθητή/τριας.

  19. Είμαι εκπαιδευτικός / γονέας παιδιού που δέχεται εκφοβισμό από συμμαθητές στο σχολείο (Bulling). Παρακαλώ υποδείξτε μου τρόπους για την αντιμετώπιση του φαινομένου αυτού.
  20. Είμαι νηπιαγωγός και αντιμετωπίζω φαινόμενα επιθετικότητας στο νηπιαγωγείο μου. Παρακαλώ υποδείξτε μου τρόπους για την διαχείριση τους.
  21. Είμαι εκπαιδευτικός / γονέας μαθητή/τριας δημοτικού και σας παρακαλώ να μου πείτε που είναι διαθέσιμο το λογισμικό για τα μαθήματα του Δημοτικού σχολείου.
  22. Είμαι εκπαιδευτικός / γονέας μαθητή/τριας γυμνασίου και σας παρακαλώ να μου πείτε που είναι διαθέσιμο το λογισμικό για τα μαθήματα του γυμνασίου.
  23. Είμαι γονέας – εκπαιδευτικός Α/θμιας εκπαίδευσης και έχω μαθητή/τρια που δυσκολεύεται στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτων. Σας παρακαλώ δώστε μου οδηγίες προκειμένου να βοηθήσω τον/την μαθητή/τρια να επιλύει με ευκολία μαθηματικά προβλήματα.
  24. Είμαι εκπαιδευτικός Α/θμιας εκπαίδευσης και έχω στην τάξη μου μαθητή/τρια με σχολική φοβία. Σας παρακαλώ δώστε μου οδηγίες για τον παιδαγωγικό χειρισμό του/της μαθητή/τριας.

  25. Είμαι εκπαιδευτικός Α/θμιας εκπαίδευσης και έχω στην τάξη μου μαθητή/τρια με σχολική φοβία. Σας παρακαλώ δώστε μου οδηγίες για τον παιδαγωγικό χειρισμό του/της μαθητή/τριας.
  26. Ερωτήματα που τέθηκαν από εκπαιδευτικούς Γυμνασίων. Α μέρος
  27. Είμαι εκπαιδευτικός και έχω παιδί σε διαδικασία πένθους. Σας παρακαλώ βοηθείστε με να αντιμετωπίσω τη διαδικασία πένθους του παιδιού μου.

28. Είμαι εκπαιδευτικός και θα ήθελα να με πληροφορήσετε για τους τίτλους λογισμικού που έχει παράγει το ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ στα πλαίσια της δράσης «ΔΡΑΣΕΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΜΕΑ». ΑΡΧΕΙΟ 1   ΑΡΧΕΙΟ 2

29. Είμαι εκπαιδευτικός και αντιμετωπίζω προβλήματα απειθαρχίας στην τάξη μου. Σας παρακαλώ δώστε μου το θεωρητικό πλαίσιο προκειμένου να συνάψω ένα συμβόλαιο συνεργασίας μαζί τους. ΑΡΧΕΙΟ1

30. Είμαι εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και θα ήθελα να με πληροφορήσετε για τις νέες μεθόδους παιδαγωγικής και διδακτικής αντιμετώπισης των δυσκολιών που παρουσιάζουν οι μαθητές στην καθημερινότητα της σχολικής τάξης. ΑΡΧΕΙΟ1   ΑΡΧΕΙΟ2   ΑΡΧΕΙΟ3   ΑΡΧΕΙΟ4   ΑΡΧΕΙΟ5  ΑΡΧΕΙΟ 6

31. Είμαι εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και θα ήθελα να με πληροφορήσετε για τις νέες μεθόδους παιδαγωγικής και διδακτικής αντιμετώπισης των δυσκολιών που παρουσιάζουν οι μαθητές στην καθημερινότητα της σχολικής τάξης. ΑΡΧΕΙΟ1   ΑΡΧΕΙΟ2   ΑΡΧΕΙΟ3   ΑΡΧΕΙΟ4   ΑΡΧΕΙΟ5  ΑΡΧΕΙΟ 6

32. Είμαι εκπαιδευτικός και θα ήθελα να μου δώσετε το θεωρητικό πλαίσιο προκειμένου να κρατώ παιδαγωγικό ημερολόγιο στα πλαίσια της ανατροφοδότησης μου για βελτίωση των διδακτικών μου μεθόδων αλλά και του παιδαγωγικού κλίματος της τάξης μου. ΑΡΧΕΙΟ1

33.  Είμαι εκπαιδευτικός και θα ήθελα να μου δώσετε το θεωρητικό πλαίσιο προκειμένου να δημιουργήσω ένα σχέδιο εργασίας (PROJECT) ΑΡΧΕΙΟ1   ΑΡΧΕΙΟ2

34.  Είμαι εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και θα ήθελα να  μου δώσετε ένα πρόγραμμα αποκατάστασης της ορθογραφίας. ΑΡΧΕΙΟ1

35.  Είμαι εκπαιδευτικός και θα ήθελα να μου δώσετε το θεωρητικό πλαίσιο προκειμένου να τηρώ φάκελο εργασιών (portofolio) του μαθητή  στα πλαίσια της ανατροφοδότησης μου για βελτίωση των διδακτικών μου μεθόδων αλλά και του παιδαγωγικού κλίματος της τάξης μου. ΑΡΧΕΙΟ1

36.  Είμαι εκπαιδευτικός και έχω αναλάβει την παράλληλη στήριξη μαθητή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Σας παρακαλώ δώστε μου το επιμορφωτικό υλικό που παρήχθει από το ΥΠΔΒΜΘ στα πλαίσια προγράμματος του ΕΣΠΑ 2007-2013. ΑΡΧΕΙΟ1

37. Είμαι εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής και έχω τοποθετηθεί σε τμήμα ένταξης Γενικού Σχολείου. Σας παρακαλώ να μου δώσετε οδηγίες τόσο για την οργάνωση όσο και για την λειτουργία του τμήματος ένταξης.

 

Είμαι γονέας

  1. Είμαι μητέρα και έχω ραντεβού στο διαγνωστικό κέντρο . Πως μπορώ να προετοιμάσω το παιδί μου;
  2. Είμαι γονέας κι έχω  παιδί με μαθησιακές δυσκολίες . Πως μπορώ να το βοηθήσω ;
  3. Είμαι γονέας παιδιού που δέχεται εκφοβισμό από συμμαθητές στο σχολείο (Bulling). Παρακαλώ υποδείξτε μου τρόπους για την αντιμετώπιση του φαινομένου αυτού.
  4. Είμαι γονέας  και έχω  παιδί  με υπερβολικό άγχος  για την  σχολική διαδικασία μάθησης . Πείτε μου σας παρακαλώ πώς να το χειριστώ .

  5. Είμαι γονέας χαρισματικού παιδιού. Σας παρακαλώ δώστε μου οδηγίες για τον παιδαγωγικό χειρισμό της ιδιαιτερότητάς του αυτής.

  6. Είμαι γονέας παιδιού με χαμηλή αυτοπεποίθηση. Σας παρακαλώ δώστε μου οδηγίες για την ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης του παιδιού μου.
  7. Είμαι γονέας και σας παρακαλώ να μου δώσετε οδηγίες προκειμένου το παιδί μου να αγαπήσει το εξωσχολικό διάβασμα.

  8. Είμαι γονέας και θέλω να μου υποδείξετε τρόπους διαχείρισης προβλημάτων συμπεριφοράς του παιδιού μου που λαμβάνουν χώρα στο σπίτι.
  9. Είμαι γονέας παιδιού με διαταραχή λόγου – τραυλισμός. Σας παρακαλώ δώστε μου οδηγίες για το πώς να χειριστώ τη δυσκολία του παιδιού μου.
  10. Είμαι γονέας  και έχω παιδί σε διαδικασία πένθους. Σας παρακαλώ βοηθείστε με να αντιμετωπίσω τη διαδικασία πένθους του παιδιού μου.

  11. Προετοιμάζοντας το παιδί για το νηπιαγωγείο.Αρχείο 1 ,   Αρχείο 2    Αρχείο 3
  12. Προετοιμάζοντας το παιδί για το Δημοτικό Σχολείο
  13. Προετοιμάζοντας το παιδί με μαθησιακές δυσκολίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για το Γυμνάσιο Του Κωνσταντίνου Α. Σουλιώτη Δασκάλου Ειδικής Αγωγής
  14. Είμαι διαζευγμένος/η γονέας παιδιού. Σας παρακαλώ δώστε μου οδηγίες πώς να χειριστώ το διαζύγιο σε σχέση με το παιδί
  15. Πως μπορώ να προστατέψω το παιδί μου από φαινόμενα ασέλγειας και κακοποίησης;

Είμαι μαθητής

  1. Είμαι μαθητής με ειδική μαθησιακή δυσκολία ( Δυσλεξία , δυσγραφία , δυσορθογραφία ..). Πείτε μου πως μπορώ να διαχειριστώ τις δυσκολίες που αντιμετωπίζω.
  2. Είμαι έφηβος/η  σπουδαστής - σπουδάστρια . Σας παρακαλώ βοηθήστε με  να μάθω πως  να αντιμετωπίζω  τις δυσκολίες  στη μάθηση .
  3. Είμαι έφηβος/η  σπουδαστής  -σπουδάστρια . Σας παρακαλώ βοηθήστε με  να βελτιώσω  τα κίνητρα μου για μάθηση  στη μάθηση .
  4. Είμαι έφηβος/η  σπουδαστής  σπουδάστρια . Σας παρακαλώ βοηθήστε με  να μάθω πως  να αντιμετωπίζω  τον φόβο των εξετάσεων.
  5. Είμαι έφηβος/η  σπουδαστής  σπουδάστρια . Σας παρακαλώ βοηθήστε με  να μάθω πως  να μελετώ
  6. Είμαι  μαθητής/τρια γυμνασίου /Λυκείου. Σας παρακαλώ  να υποδείξετε  αποτελεσματικούς τρόπους μάθησης .

Γενικά  ερωτήματα

  1. Τι ισχύει για τις κατ’ οίκον εργασίες .
  2. Ποια χαρακτηριστικά πρέπει να έχουν οι γνωματεύσεις είτε αυτές προέρχονται από τα ΚΕΔΔΥ είτε από τα πιστοποιημένα Ιατροπαιδαγωγικά κέντρα .
  3. Τι λέει ο Ν. 3699/2-10-2008 ΦΕΚ 199 τα. Α’ «Ειδική αγωγή και εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με απλά λόγια .
  4. Επιτρέπεται η επιβολή σωματικής τιμωρίας σε μαθητές;
  5. Δέχομαι εγώ και τα παιδιά μου βία στο ενδοοικογενειακό περιβάλλον . Πείτε μου πως με προστατεύει ο νόμος .
  6. Ποια είναι η ισχύς των ιατρικών γνωματεύσεων που πιστοποιούν αναπηρίες .

  7. Τι ισχύει για τους κατ’ ιδίαν  διδαχθέντες μαθητές :
  8. Τι ισχύει για την παράλληλη στήριξη  των μαθητών :
  9. Τι χρειάζεται για την αδεια οδήγησης 

 

 

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

Εκτύπωση Εκτύπωση