Γενικού ενδιαφέροντος: Άρθρα- Έρευνες

Identification and differential diagnosis of developmental speech problems in a bilingual child. Sotiria Tzivinikou.

Δευτερογενής κοινωνικοποίηση. Βασικός παράγοντας στην ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού. ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ Κ.

Ευαισθητοποίηση των παιδιών του Δημοτικού Σχολείου για το παιδί με ειδικές δεξιότητες και ικανότητες μέσα από τη διδασκαλία λογοτεχνικών κειμένων που αναφέρονται στο παιδί αυτό, με τη μεθοδολογία των κατευθυνόμενων ερωτήσεων κατανόησης και την διαθεματική προσέγγιση των κειμένων αυτών. ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ Κ.

Βαρσάμης Π., Χατζόπουλος Δ. & Κίτσιος Α. (2007). Είναι η θετική στάση αρκετή για την ενσωμάτωση; Μια έρευνα σε πτυχιούχους καθηγητές Φυσικής Αγωγής. Στο Μ. Τζουριάδου και συν.: «Η ευρωπαϊκή διάσταση της ειδικής αγωγής: Ανάδυση μιας άλλης φυσιογνωμίας»,

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΒΗΜΑΤΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΩ?ΔΙΕΡΩΤΩΜΑΙ?ΔΙΑΒΑΖΩ?ΑΝΑΚΑΛΩ-ΑΝΑΣΚΟΠΩ

Κριτήρια αξιολόγησης μαθητών κατά την εκπαιδευτική ένταξη: Έρευνα σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Α μέρος

Κριτήρια αξιολόγησης μαθητών κατά την εκπαιδευτική ένταξη: Έρευνα σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. B μέρος

ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ. ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑΣ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Του Κωνσταντίνου Α. Σουλιώτη Δασκάλου Ειδικής Αγωγής

ΠΡΟΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ Του Κωνσταντίνου Α. Σουλιώτη Δασκάλου Ειδικής Αγωγής

ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΥΝΟΪΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΠΛΕΥΡΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.   Του Κωνσταντίνου Α. Σουλιώτη Δασκάλου Ειδικής Αγωγής του 19ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης