Συχνές ερωτήσεις

  1. Πως εξετάζονται οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο λύκειο.
  2. Πως γίνεται η Εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις.(Άρθρο 35)
  3. Πως εξετάζονται οι μαθητές με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των ΕΠΑΛ ΕΠΑΣ στις ενδοσχολικές εξετάσεις ( προαγωγικές , πτυχιακές , απολυτήριες ) και στις ενδιάμεσες εξετάσεις κατά την διάρκεια των τετράμηνων.
  4. Πως εξετάζονται οι μαθητές με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των Ημερήσιων και Εσπερινών γυμνασίων
  5. Πως γίνεται η αξιολόγηση μαθητών με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα ΤΕΙ  –    Στα ΑΕΙ
  6. Τι ισχύει για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες που θέλουν να ενταχθούν σε στρατιωτικές σχολές και ΑΕΙ.  Αρχείο1 Αρχείο 2  Αρχείο 3 Αρχείο 4
  7. Είμαι εκπαιδευτικός και έχω παιδί με διάγνωση ΔΕΠΥ στην τάξη μου . Σας παρακαλώ δώστε μου γενικές οδηγίες για την καλύτερη ψυχοπαιδαγωγική αντιμετώπιση του παιδιού .
  8. Πως εξετάζονται οι μαθητές με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για το κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας .
  9. Ποια είναι η ισχύς των ιατρικών γνωματεύσεων που πιστοποιούν αναπηρίες .
  10. Ποιοι μαθητές απαλλάσσονται από την ξένη γλώσσα και τα καλλιτεχνικά μαθήματα.
  11. Τι ισχύει για τις κατ’ οίκον εργασίες .
  12. Ποια χαρακτηριστικά πρέπει να έχουν οι γνωματεύσεις είτε αυτές προέρχονται από τα ΚΕΔΔΥ είτε από τα πιστοποιημένα Ιατροπαιδαγωγικά κέντρα .
  13. Τι λέει ο Ν. 3699/2-10-2008 ΦΕΚ 199 τα. Α’ «Ειδική αγωγή και εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με απλά λόγια .
  14. Επιτρέπεται η επιβολή σωματικής τιμωρίας σε μαθητές;
  15. Δέχομαι εγώ και τα παιδιά μου βία στο ενδοοικογενειακό περιβάλλον . Πείτε μου πως με προστατεύει ο νόμος .
  16. Είμαι μητέρα και έχω ραντεβού στο διαγνωστικό κέντρο . Πως μπορώ να προετοιμάσω το παιδί μου;
  17. Είμαι μαθητής με ειδική μαθησιακή δυσκολία ( Δυσλεξία , δυσγραφία , δυσορθογραφία ..). Πείτε μου πως μπορώ να διαχειριστώ τις δυσκολίες που αντιμετωπίζω.
  18. Είμαι εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και έχω στην τάξη μου μαθητή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες . Πως μπορώ να τον βοηθήσω ;
  19. Είμαι εκπαιδευτικός Α/βάθμιας εκπαίδευσης και έχω στην τάξη μου μαθητή με μαθησιακές ελλείψεις και δυσκολίες. Πως μπορώ να τον βοηθήσω ;
  20. Πως βοηθώ ένα πρωτάκι στα πρώτα του βήματα στο σχολείο ;
  21. Είμαι εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και έχω στην τάξη μου μαθητή με ειδική μαθησιακή δυσκολία ( Δυσλεξία , δυσγραφία , δυσορθογραφία ..). Πως μπορώ να τον βοηθήσω ;
  22. Είμαι εκπαιδευτικός και έχω παιδί με προβλήματα όρασης στην τάξη . Πώς μπορώ να το βοηθήσω;
  23. Είμαι εκπαιδευτικός κι έχω στην τάξη μου κωφό/ή μαθητή/τρια . Πως μπορώ να τον / την βοηθήσω :
  24. Είμαι εκπαιδευτικός κι έχω στην τάξη μου    μαθητή/τρια  με μυική δυστροφία . Πως μπορώ να τον / την βοηθήσω :
  25. Τι ισχύει για τους κατ’ ιδίαν  διδαχθέντες μαθητές :
  26. Τι ισχύει για την παράλληλη στήριξη  των μαθητών :
  27. Είμαι εκπαιδευτικός κι έχω στην τάξη μου    μαθητή/τρια  που φορά ακουστικά  . Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί του ;
  28. Είμαι γονέας κι έχω  παιδί με μαθησιακές δυσκολίες . Πως μπορώ να το βοηθήσω ;
  29. Είμαι έφηβος/η  σπουδαστής – σπουδάστρια . Σας παρακαλώ βοηθήστε με  να μάθω πως  να αντιμετωπίζω  τις δυσκολίες  στη μάθηση .
  30. Είμαι έφηβος/η  σπουδαστής  -σπουδάστρια . Σας παρακαλώ βοηθήστε με  να βελτιώσω  τα κίνητρα μου για μάθηση  στη μάθηση .
  31. Είμαι έφηβος/η  σπουδαστής  σπουδάστρια . Σας παρακαλώ βοηθήστε με  να μάθω πως  να αντιμετωπίζω  τον φόβο των εξετάσεων.
  32. Είμαι έφηβος/η  σπουδαστής  σπουδάστρια . Σας παρακαλώ βοηθήστε με  να μάθω πως  να μελετώ
  33. Είμαι εκπαιδευτικός και έχω μαθητές/τριες  με άγχος για την  σχολική διαδικασία μάθησης . Πείτε μου σας παρακαλώ πως  να τους χειριστώ .
  34. Είμαι γονέας  και έχω  παιδί  με υπερβολικό άγχος  για την  σχολική διαδικασία μάθησης . Πείτε μου σας παρακαλώ πώς να το χειριστώ .
  35. Είμαι εκπαιδευτικός-γονέας και έχω μαθητή /τρια – παιδί  με σύνδρομο ASPERGER  . Πείτε μου σας παρακαλώ πως  να το χειριστώ .
  36. Είμαι  μαθητής/τρια γυμνασίου /Λυκείου. Σας παρακαλώ  να υποδείξετε  αποτελεσματικούς τρόπους μάθησης .
  37. Είμαι εκπαιδευτικός και θέλω να μου υποδείξετε τρόπους για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της επιθετικότητας στην τάξη μου.
  38. Είμαι εκπαιδευτικός και θέλω να μου υποδείξετε τρόπους για την διαχείριση διαφόρων προβλημάτων που προκύπτουν στην σχολική τάξη κατά την διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας.  Αρχείο 1     Αρχείο 2       Αρχείο 3
  39. Είμαι γονέας και θέλω να μου υποδείξετε τρόπους διαχείρισης προβλημάτων συμπεριφοράς του παιδιού μου που λαμβάνουν χώρα στο σπίτι.
  40. Είμαι εκπαιδευτικός / γονέας παιδιού που δέχεται εκφοβισμό από συμμαθητές στο σχολείο (Bulling). Παρακαλώ υποδείξτε μου τρόπους για την αντιμετώπιση του φαινομένου αυτού.
  41. Είμαι νηπιαγωγός και αντιμετωπίζω φαινόμενα επιθετικότητας στο νηπιαγωγείο μου. Παρακαλώ υποδείξτε μου τρόπους για την διαχείριση τους.
  42. Είμαι εκπαιδευτικός / γονέας μαθητή/τριας δημοτικού και σας παρακαλώ να μου πείτε που είναι διαθέσιμο το λογισμικό για τα μαθήματα του Δημοτικού σχολείου.
  43. Είμαι εκπαιδευτικός / γονέας μαθητή/τριας γυμνασίου και σας παρακαλώ να μου πείτε που είναι διαθέσιμο το λογισμικό για τα μαθήματα του γυμνασίου.
  44. Είμαι γονέας – εκπαιδευτικός Α/θμιας εκπαίδευσης και έχω στην τάξη μου μαθητή/τρια με σύνδρομο DOWN. Σας παρακαλώ δώστε μου οδηγίες για τον παιδαγωγικό χειρισμό του/της μαθητή/τριας. Α' μέρος 441.doc   Β΄μέρος

  45. Είμαι γονέας – εκπαιδευτικός Α/θμιας εκπαίδευσης και έχω στην τάξη μου μαθητή/τρια με σύνδρομο WILLIAMSBEUREN. Σας παρακαλώ δώστε μου οδηγίες για τον παιδαγωγικό χειρισμό του/της μαθητή/τριας.
  46. Είμαι γονέας – εκπαιδευτικός Α/θμιας εκπαίδευσης και έχω στην τάξη μου μαθητή/τρια με επιλεκτική αλαλία. Σας παρακαλώ δώστε μου οδηγίες για τον παιδαγωγικό χειρισμό του/της μαθητή/τριας.

  47. Είμαι γονέας παιδιού με διαταραχή λόγου – τραυλισμός. Σας παρακαλώ δώστε μου οδηγίες για το πώς να χειριστώ τη δυσκολία του παιδιού μου.

  48. Είμαι εκπαιδευτικός Α/θμιας εκπαίδευσης και έχω στην τάξη μου μαθητή/τρια με σχολική φοβία. Σας παρακαλώ δώστε μου οδηγίες για τον παιδαγωγικό χειρισμό του/της μαθητή/τριας.

  49. Είμαι γονέας χαρισματικού παιδιού. Σας παρακαλώ δώστε μου οδηγίες για τον παιδαγωγικό χειρισμό της ιδιαιτερότητάς του αυτής.

  50. Είμαι γονέας παιδιού με χαμηλή αυτοπεποίθηση. Σας παρακαλώ δώστε μου οδηγίες για την ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης του παιδιού μου.
  51. Είμαι γονέας και σας παρακαλώ να μου δώσετε οδηγίες προκειμένου το παιδί μου να αγαπήσει το εξωσχολικό διάβασμα.

  52. Είμαι γονέας – εκπαιδευτικός Α/θμιας εκπαίδευσης και έχω μαθητή/τρια που δυσκολεύεται στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτων. Σας παρακαλώ δώστε μου οδηγίες προκειμένου να βοηθήσω τον/την μαθητή/τρια να επιλύει με ευκολία μαθηματικά προβλήματα.

  53. Είμαι εκπαιδευτικός Α/θμιας εκπαίδευσης και έχω στην  τάξη μου μαθητή/τρια με αργούς ρυθμούς μάθησης (SLOW LEARNERS). Σας παρακαλώ δώστε μου οδηγίες προκειμένου να βοηθήσω τον/την μαθητή/τρια στις σχολικές του/της υποχρεώσεις.
  54. Προετοιμάζοντας το παιδί για το νηπιαγωγείο.Αρχείο 1 ,   Αρχείο 2    Αρχείο 3
  55. Προετοιμάζοντας το παιδί για το Δημοτικό Σχολείο
  56. Προετοιμάζοντας το παιδί με μαθησιακές δυσκολίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για το Γυμνάσιο
  57. Είμαι διαζευγμένος/η γονέας παιδιού. Σας παρακαλώ δώστε μου οδηγίες πώς να χειριστώ το διαζύγιο σε σχέση με το παιδί
  58. Γ6/11586/28-1-2011/ Εξέταση των μαθητών με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή λόγω ενδοοικογενειακής βίας.
  59. Τι χρειαζεται για την αδεια οδήγησης 
  60. Είμαι γονέας/εκπαιδευτικός και έχω παιδί σε διαδικασία πένθους. Σας παρακαλώ βοηθείστε με να αντιμετωπίσω τη διαδικασία πένθους του παιδιού μου.

 

 

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ