Προσωπικές και κοινωνικές δεξιότητες εκπαιδευτικών

Σε αυτόν τον χώρο αναρτώνται όλες οι χρήσιμες πληροφορίες για το βιωματικό σεμινάριο που υλοποιείται αυτή την περίοδο από το Β’ ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Θεσσαλονίκης (δείτε την ανακοίνωση). Εδώ θα βρείτε -μεταξύ άλλων- κομμάτια θεωρίας, επιλεγμένες βιωματικές ασκήσεις και σχέδια μαθήματος. Το παρόν άρθρο θα ανανεώνεται συνεχώς σε όλη την περίοδο υλοποίησης του σεμιναρίου (μέχρι και τον Απρίλιο του 2017).

 

Α)  Θεωρία

  1.  Η θεωρία του Αυτοκαθορισμού
  2.  Στοιχεία θεωρίας δραματοθεραπείας
  3.  Στοιχεία θεωρίας δυναμικής ομάδας
  4.  Η δραματοθεραπεία στην εκπαίδευση ενηλίκων
  5.  Στρατηγικές ανταπόκρισης των εκπαιδευτικών (quiz)

 

Β)  Σχέδια μαθήματος

  • ΠΡΟΛΗΨΗ
  1.   Τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου
  2.   Τι κάνει ένα μάθημα ενδιαφέρον; (α’ μέρος)
  3.   Τι κάνει ένα μάθημα ενδιαφέρον; (β’ μέρος)
  • ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
  1.   Προσδιορισμός ζητημάτων
  2.   Επανακαθορισμός αναγκών
  3.   Εύρεση εναλλακτικών λύσεων
  4.   Αυτορύθμιση – Επίβλεψη λύσεων
  • ΔΡΑΜΑΤΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
  1.   Στρατηγικές και ασκήσεις

 

Γ)  Ιστορίες επιτυχίας